torsdag 25 mars 2010

torsdag

Idag har jag återigen agerat modell. Det kom in två personer på jobbet och undrade om de fick intervjua mig. Dom kom från en tidning och repotaget skulle handla om mode. Självklart ställde jag upp (vem vill inte vara med i tidningen). Frågor ställdes och bilder togs. Det jobbiga var att jag inte kunde svara på den första frågan: Vilken klädstil har du? Där står jag och tänker så att det knakar men vet inte alls. Jag kunde verkligen inte komma på vad jag har för stil. Så nu är det bara att sätta fart att hitta en stil just för mig. Jag behöver en nisch!

Nu appropå det hemska skattebrevet. Varför behöver jag alltid betala? Måste dom vara så elaka, det är väl bara för skattetanten att räkna lite annorlunda så vips har jag några tusen på kontot, ELLER?!
S.J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar