lördag 20 mars 2010

lördag

En lördag fylld av sällskap, det är precis vad man kan kalla denna. Vi var uppe innan tuppen och åkte till hotellet för lite frukost. Varför gör man inte sånt oftare, visst det kostar lite men samtidigt finns det allt man kan önska sig och man behöver aldrig tänka på att plocka undan eller diska. Helt enkelt är det värt pengarna.

Hampus åkte direkt efter iväg på "träningsläger" och jag hade då en dag framför mig helt oplanerad, så jag passade på att spendera den med min älskade pappa och hans Berit. IKEA fick oss på besök och lite grann kunde vi hitta. Jag köpte socklar till våran köksö som inte blivit av tidigare och tänkte överraska Hampus när han kommer hem, men nej då har jag mätt helt fel. Ibland kan jag faktiskt bli riktigt trött på mig själv. ATTANS!Nu ska jag bara ta hand om mig själv och vila lite innan middagen hos Emma.

S.J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar