måndag 1 mars 2010

måndag

Gokväll!
Jag har både hunnit med att jobba och vara på gymmet idag. Energin är på topp och jag orkar hur mycket som helst när jag tränar. Det är faktiskt helt sjukt, jag bara springer och springer och när jag har sprungit mycket längre än någonsin kan jag springa mer. Det är så otroligt skönt att svettas!

Längtar tills på torsdag för då ska jag få komma hem till mamma och få massage och spabad. Mammas massage är allra bäst, hon masserar alldeles lagom hårt och får en att slappna av till tusen.


Någon som vill köpa en köksö?
S.J

2 kommentarer:

  1. Ska du inte ha kvar köksön längre?

    SvaraRadera
  2. Jaha, ja de kan jag iofs förstå..

    Ska göra de, hitta nå litet varje dag som e bra. Tack för tipset! puss på dig!
    Nu kan de inte vara länge kvar till thailand ;)

    SvaraRadera