söndag 21 mars 2010

söndag

Usch vad trött jag blir av det här vädret. Vaknade imorse och hade ångest av att behöva gå upp ur sängen. Egentligen hade jag väl kunnat legat kvar där hela dagen om jag ville men kände att jag ville spendera den med älsklingen och han hade ingen lust med det. Vi gjorde därför vårt första besök på SATS Väsby, där det blev Body Pump (jag är svag) sen åkte vi vidare till Sollentuna Centrum för lite lunch. Där passade Fredrik på att skaffa sig en Iphone och då var det bara jag kvar, men snart så.
Ikväll har jag först varit iväg och haft mitt gympapass och sen blev det middag hos pappa & Berit. Vilken skillnad det är på lax och lax. Färsk ungsbakad lax ska det vara!

Nu ska jag försöka skruva ihop min nya pall så att jag äntligen kan nå upp till micron, skönt!
S.J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar