tisdag 9 mars 2010

tisdag

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Först fixade jag ju naglarna och på vägen hem tog jag en sväng förbi Carmen (jätte fina saker) och Zap, dock helt tomhänt. När jag väl kom hem var jag helt slut och kall, passade då på att kolla på 2 avsnitt av Dexter (emma rekommenderade serien, var tvungen att titta och är fast). När jag fått lite mer energi tillbaka öppnade jag alla fönster och dörrar, jag kände att lägenheten behövde lite frisk luft, sen var det storstäd på gång. (Måste ju vara födelsedagsfint tills imorgon) Mamma plingade på dörren och hättan for på, ännu en nöjd kund (Hon fick positiva kommentarer av några deltagare som undrade vart hon hade gjort sitt fina hår, lite längre blev jag allt) I gengäld fick jag hjälp med att piffa upp min nya klänning, blev helnöjd. Efter allt pyssel tog vi skor och vattenflaska och gick iväg på lite gympa. Och nu tillslut sitter jag här och har tryckt i mig hemköps goda mörka mintchokladkaka i väntan på Cougar Town.

Förresten är det bara jag som blir nerbrottad när jag kommer hem?!





S.J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar