måndag 22 mars 2010

måndag

Gokväll alla glada!
Idag har jag haft en jätte skön dag på jobbet, jobbade 10-16 så det var ett kort pass. Direkt efter åkte jag till SATS för ett träningspass med min pappa. Det är så himla kul att träna med honom för han pushar en så otroligt bra. Så ett litet tips till er alla: träna med någon. Helst någon som har ungefär samma ambitioner och mål som du själv. Pusha varandra och gör träningen till något kul!
I slutet av passet träffade jag Kajsa som glatt frågade om jag skulle följa med på ett spinningpass och jag blev så otroligt sugen, så jag övertalade Hampus att följa med och där satt vi alla fyra på rad och svettades.
Nu är det snart dags att krypa ner under det varma täcket, men först lite Svenska Hollywood Fruar.

Veckans tips

Att använda bra krämer för ansiktet är jätte viktigt. Huden behöver fukt och det är bara du som kan ge den det den behöver. Vill du prova en ny produkt ge den en chans för huden måste hinna vänja sig vid produkten innan den kan ge en full effekt. (Krämerna på bilden är från estelle & thild. Krämerna är ganska feta och passar perfekt under vinterhalvåret då det är kall och torr luft. Doften är ljuvlig och känslan av SPA är absolut!)
S.J

2 kommentarer:

  1. good work honey! promenad snart? :D

    SvaraRadera
  2. självklart ngåon dag i veckan kanske? :D

    SvaraRadera