söndag 14 mars 2010

toppen lördag

Ja, vad kan jag säga mer än tusen, tusen tack fina, fina ni för att ni gjorde min kväll.
Som sagt kvällen blev enligt min åsikt super lyckad, tyvärr måste jag säga, slutade den på våran egna lilla nattklubb, som jag hade lovat mig själv att inte sätta min fot på under kvällen. Visserligen hade jag jätte kul där ändå, men måste bara få skriva dumma bajs KC.
Idag är det i alla fall en ny dag och solen skiner. Sitter här i mitt nya nattlinne och trots vad alkoholen gjorde med mig igår kan jag inte låta bli att känna mig lite små sexig, haha!
Nu är det nya tag som gäller, ska städa upp lite och ta mig en uppfriskande promenad för sen blir det kalas igen, dock ett lite lugnare sådant.

Till alla er som förgyllde min kväll, I love you girls!


S.J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar