söndag 7 mars 2010

söndagskväll

Idag har vi haft en riktig söndagskväll hemma med pizza och cola. Jag äter nästan aldrig pizza eftersom min mage egentligen inte tål det och det gör den så himla mycket godare när jag väl äter. Och appropå mat sitter vi och skriver matlista, något som vi alltid är väldigt dåliga på. Det är konstigt att det ska vara så svårt. Det tar inte så lång tid när man väl kommer igång, det blir billigare i längden och man slipper virra runt som en ur höna i matäffären. Det lilla problemet nu är att jag är så himla mätt att jag inte vill tänka på mat, men den här gången ska jag inte slingra mig den måste skrivas.



En jobbdag kvar tills en dag ledighet, skönt.
S.J

1 kommentar:

  1. smart att skriva matlista när man är mätt, då blir det inte så mycket ;)

    SvaraRadera