onsdag 17 mars 2010

onsdag


Onsdag morgon och det snöar. Aj, aj, aj var så säker på att våren var här men nej då.

Jag har även idag tagit mig upp och redan genomgått ett träningspass. Jag har ställt mig ett eget ultimatum. Nu är det ju som sagt 4 veckor kvar till beachen och därför har jag lovat mig själv att gå på de 4 onsdagsmorgon spinningpassen som återstår. När jag väl klarat detta kommer jag att få en liten belöning.
Det är perfekt att sätta upp mål när man börjar att träna och att man sedan belönar sig själv om man klarar det. Träningen blir mycket roligare då. Och det finns träning för alla. Tänk så många olika träningsformer det finns, t.ex. gym, gymklasser, lagsport, gympa, promenad, löpning m.m. Har man jätte svårt att komma igång och behöver hjälp finns det jätte duktiga personliga tränare som kan hjälpa en lite på traven. Tänk hela tiden på att du tränar för din egen skull, för att du själv ska må bra! (Komihåg att målen ska vara rimliga, du ska veta att du klarar av dom för annars sviker du dig själv och det kan omedvetet vara psykiskt jobbigt)
Ha en underbar dag!
S.J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar