söndag 16 maj 2010

söndag







Gokväll alla fina människor!
Den här helgen har varit riktigt trevlig trots sjukdom. Gårdagen började med jobb, fortsatte med 80-tals fest och slutade på Märstas alldeles egna "nattklubb".
Jag blev kallad -Hörrö din jävla blondinbella, du går där och tror att du äger hela världen och kvällen blev inte riktigt som väntat, trots det hade jag väldigt roligt och det bästa av allt var att jag fick spendera den med mina underbara vänner och min älskade pappa!
Idag har jag och Hampus varit och firat Uffe (plastis) som fyller år imorgon och lämnat en heldel presenter, i gengäld fick vi en massa tårta och annat gottis.
Nu blir det bara lugnt och skönt, söndagsmys helt enkelt, sov sött! (när det är dags)
S.J

3 kommentarer:

  1. Kul att du hade en bra kväll! :) Är du frisk nu då? Jag
    har blivit sjuk :-(

    SvaraRadera
  2. fy vilka människor det finns! du vet ju att han eller hon har fel iallafall :)

    SvaraRadera
  3. tack kajsa hjärtat, nu är jag nästan frisk. men usch stackars dig :( <3

    SvaraRadera