onsdag 26 maj 2010

stressonsdag


We are happy people!

Den här dagen har verkligen varit jätte stressig. Imorse när jag kom till jobbet var allting som vanligt men innan jag hann veta ordet av small det till. Eller nja small och small, ringde det, vi fick ett samtal om att de högsta cheferna från Tyskland var påväg att besöka oss. Så det var bara att sätta igång. Det är faktiskt ganska läskigt hur stor respekt en människa kan ha för en annan, eller ja som i detta fall flera 100 personer kan ha för en. Men det är väl så det ska vara, det är väl så det måste vara för att allting ska fungera oss människor emellan.
Det är lite synd bara att man nästan går runt och är rädd, vi är ju trots allt ganska lika, jag menar båda är ju gjorda av kött & blod och har ett hjärta någonstans där inne.
Imorgon är jag i alla fall ledig så kanske missar mötet med toppchefen. Det gör mig inte allt för mycket trots att ett ansikte på damen vore trevligt.
S.J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar