söndag 30 maj 2010

söndagskväll


och en sammanfattning av helgen. Jobbet har varit den största huvudsysslan och det har faktiskt gått riktigt fort. Annars har jag haft myskväll, varit på tjejmiddag och haft det sista gympapasset för terminen.
Ikväll gjorde vi ett försök att göra Phad Thai, en av Thailands godaste rätter, men det blev inte riktigt så som vi hade tänkt oss. Det smakade liksom inte riktigt så som det skulle, inte alls faktiskt men det gick i.
Nu borde jag verkligen städa här hemma för det börjar snart bli riktigt äckligt men jag orkar inte ! Jag förstår inte hur jag kan vara så sugen och längta efter att få komma hem och städa men så fort jag sätter foten innanför dörren så försvinnner allt, det är som bortblåst, skumt.
Få se om jag kanske orkar med något i alla fall, annars kanske det blir att läsa en bok på balkongen!?

S.J
Glömde säga Grattis på morsdag mamma (om man nu kan säga så) Tusen Pussar & Kramar till dig, du är världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar