söndag 8 februari 2009

sofie kan inte köra bil

Idag har varit världens segaste dag, har verkligen varit hur trött som helst. Men något som gjorde mig väldigt pigg var när jag skulle lämna av Minna efter jobbet, jag skulle släppa henne vid "åkern" så att hon kunde gena hem. Jag körde in på en liten grusväg som tar slut efter ca. 50 m. När jag väl skulle backa och vända åker ena hjulet ner i ett dike och jag kommer absolut inte upp. Minna som har börja gå hör hur jag desperat försöker trampa på pedalen och hjulen bara spinner. Vi bestämmer oss för att putta bilen upp ur diket för vi har ju trots allt tränat i några veckor nu, men det gick inte alls så bra. Tillslut mot min vilja ringer jag Hampus, men under tiden lägger Minna lite grus under hjulen och bilen rullar upp ur diket. Haha, pinsamt!!!

Nu myser jag och Hampus i soffan med tända ljus.

Kram

2 kommentarer:

  1. haha myser du i soffan och sitter och knappar på datorn ;)

    SvaraRadera