lördag 21 februari 2009

mycket

Vaknade tidigt med världens hemskaste huvudvärk och illamående. Hade nämligen en otroligt trevlig kväll igår med Pernilla, Eve och Emma. Efter jobbet åkte vi hem till Eve och mös med lite vin, (tyvärr inga bilder för jag glömde självklart kameran)

Den här veckan har jag klarat av mycket, jag var hos Pernilla och lämnade min alla hjärtans dag present, dock lite sent men men, ....


... i påsen låg små super söta trosor.


..och det här söta hjärtat fick jag!

....sen har jag för första gången i mitt liv besiktigat bilen, jätte nervöst, men den gick igenom lätt som en plätt!!

Hmm, det kanske inte var så mycket mer intressant nu sitter jag här och har äntligen fått pli på mitt illamående med lite cola och samarin så nu skriker magen efter frukost, men måste ju vänta på min älskling som sover så sött...

Kramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar