söndag 15 februari 2009

helg

Nejmen nu var det ju två dagar sen jag skrev så tänkte bara berätta först lite om min mysiga fredag, Pernilla kom hit för middag och sedan hennes syster.. massa skvaller och en otroligt trevlig kväll.




Under lördagen blev det först jobb, sen när jag kom hem hade min älskling gjort en tre rätters middag och köpt jätte fina blommor till mig , så OTROLIGT underbar.










Så här såg det ut när jag kom hem ...







jag fick blommor och middag, han fick armband och checkar..










nu har jag precis kommit hem från mamma och Uffe fick god mat och både fot och kroppsmassage av mamma, hur mysigt som helst, nu är det dags att sova för jobb imorgon.


Kramar Sofie



Love you..

















1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt Hampus hade gjort i lördags! :)
    Snart är det sags för kryss!! :)

    Puss!

    SvaraRadera