fredag 13 februari 2009

En arg plattsättare

Trodde min lediga dag skullebli trevlig men NEJ!! då förstör Birka Paradise den med att mitt sällskap på 27 personer inte får åka när jag fyller år.... för vi är för många under 23 år... blir så himla arg så det är bara att tänka om ,, nu sitter jag på spänn för att jag väntar på att få dispans för några av mina vänner som inte är 21 för att få åka med Silja Galaxy.. ingen aning om den båten är bra men jag tror på att om sällskapet är bra så är också kvällen bra.

Till något lite roligare jag och Eve bestämde oss igår för att börja "extra arbeta" som plattsättare, vi tror att det kommer att blir jätte bra för vi är ju trots allt tillsammans med en varsin. Har redan fått vårat första jobb hos chefen, vi kommer att blir rika :D

Kramar

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt sötis :( Hoppas det löser sig med silja galaxy istället.. Det blir nog jättebra! Kraaamar

    SvaraRadera