måndag 30 januari 2012

måndag

Måndagen är åter igen här och det känns faktiskt som denna helg har varit riktigt bra med mycket gjort.
Nu sitter jag här med nymålade naglar både på tår och händer. De känns så viktigt med fina händer..

I kväll har jag sett på Sofia´s änglar. Jag blir så otroligt ledsen och arg på samma gång. Hur kan man vilja ta livet av en annan människa. Jag vill verkligen skicka alla mina tankar till familjen och alla andra som har mist någon nära. Fortsätt kämpa..

För mig känns det som att jag åtminstone skulle behöva tre timmar till per dygn för att hinna träffa alla som jag verkligen tycker om. Men tyvärr finns dom där tre extra timmarna inte och jag får helt enkelt prioritera.
Så från och med nu mina nära och kära kommer det prioriteras...

S.J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar