torsdag 25 februari 2010

torsdag

Äntligen löningsdag! Den har verkligen varit efterlängtad, så nu har jag precis betalat alla räkningar. Jag och Eve har bestämt oss för att vara riktigt ekonomiska den här månaden, så vi ska tänkta efter ordentligt först innan varje köp, spara alla kvitton på allt vi köper och hjälpa varandra med att inte handla onödiga saker. Vi hoppas på att detta går vägen så att man slipper sitta med några enstaka korvören i slutet av månaden. Jag är riktigt taggad, så nu kör vi!

Jag har dessutom inte kunnat träna på några dagar p.g.a sjukdom och jobb så på lördag sätter jag igång igen. Jag ska nog be Hampus hålla koll på mig och puscha mig stenhårt så att jag inte fuskar, det börjar ju dra ihop sig, måste få beach kroppen innan april. Träna, träna , träna!

Vad passar då inte bättre än att tidningen iFORM låg i brevlådan idag

S.J

2 kommentarer: