lördag 6 februari 2010

lördag

Äntligen lördag! Ja det kan man verkligen säga. Min morgon började på gymmet med Emma och fortsatte senare för att hämta min rosa lilla älskling! Tyvärr helt tömd på allt, men huvudsaken är att den är tillbaka.

Nu håller jag på att pyssla lite här hemma (som vanligt) och snart ska jag vidare till Emma för blekning av håret. Jag har funderat så himla länge på att testa på brunt men fegar hela tiden ur. Och åter igen blir det blont, behöver fräschas upp lite till våren så det blir nog bra med lite ljusare.
Kvällen ska tillbringas på Friday´s. Har hört så mycket om det men aldrig varit där., så det ska bli spännande. Några goda drinkar och trevligt sällskap, en perfekt lördagskväll.

S.J

Ps. Har helt glömt att berätta om överraskningen jag väntade på igår. Det blev tre rätters på Båthuset i Sigtuna. Helt otroligt romantiskt och underbar mat. Tack älskling du är helt underbar! .Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar