onsdag 24 februari 2010

onsdag

Godkväll allesammans!
Idag har jag fått en extra stor dos av prat med både mamma och pappa. Jag blir så himla glad varje gång vi har en liten pratstund.
Jag tycker det är super skönt och roligt att bo i en egen lägenhet men lite ibland saknar jag min mamma och pappa. Pappa bor visserligen jätte nära och mamma rätt så också, men jag är extremt mamma och pappa kär, så jag kan inte riktigt slita mig. Som tur är har jag ju Hampus annars tror jag inte att jag skulle klarat mig, jag är alldeles på tok för sällskaps sjuk.
Tusen tack för sällskapet!

Om en vecka åker Emma och Kalle iväg till det varma Thailand, och jag är super avundsjuk, även fast jag ska åka snart, men det är ju så låångt kvar!

S.J

1 kommentar:

  1. det kommer gå fort gumman! tänk att vi har det roliga kvar ;)

    SvaraRadera