lördag 17 oktober 2009

Lördag

Ja men god morgon, jag vaknade kl 6 pigg som en lärka, så jag passar på med ett besök på datorn. Medan jag spanar runt hittar jag på youtube hur kissie förstorar läpparna och det ända jag kan säga är aj, aj, och jätte AJ jag skulle aldrig klara av det där. Jag är absolut inte spruträdd, MEN jag får såna starka rysningar att håret håller på att trilla av armarna. Så nej det blir ingen läppförstorning för Sofie inte, jag får nöja mig med mina små, knappt utstickande läppar (det är helt okej jag kan ju prata, äta och pussas).

Ett stort tack till Kajsa och Fredrik för den super goda maten igår, jätte mysigt. Idag blir det jobb sen firande av Hampus med släkt och vänner.

By the way: 2 veckor kvar och min sista jobb helgdag!




Påminner jag inte om Michael? (inte positivt)

1 kommentar:

  1. Hahaha nej du påminner verkligen inte om honom!

    Tack själv för det fina sällskapet :-)

    Puss och Kram
    Kajsa

    SvaraRadera