torsdag 8 oktober 2009

En ledig torsdag..




med en massa saker att göra.
Morgonen började med ett besök hos doktorn för att få ut sån där turistdiareé dricka (Ducaral tror jag det heter) och efter det mötte jag Emma för en morgon promenad i det härliga vädret och den slutade med en JÄTTE god frukost med alla tillbehör, jag blir verkligen bortskämd av henne!!!
Tyvärr trodde vi att vi hade lite mer tid än vad vi hade så jag fick stressa iväg till min nageltid som jag äntligen hade bokat in. Och eftersom jag är som jag är (SEG och upptagen) hade jag väntat så länge att naglarna nästan var ruttna, så min stackars nageltecknolog fick sitta i nästan 3 timmar får att få dom ordentliga och fina.
När jag tillsist blev klar var jag tvungen att utföra några ärenden eftersom det är en person som jag älskar som fyller år imorgon. Eftersom han då är borta under helgen firade vi detta ikväll och jag lagade en brakmiddag bestående av tacos och tårta, haha ovanlig födelsedagsönskan. (Tårtan hade däremot blivit helt tilltryckt så det stod Jag älr dig på den, misslyckat!!!)
Men nu blir det i alla fall myskväll med en massa käreksmums (som mamma har bakat) och en massa magont. (Mycket värt)

Ha en underbar kväll!!

1 kommentar:

  1. mys mys mys! :-)
    blev du nöjd med naglarna då?
    puss puss sötnos

    SvaraRadera