onsdag 16 juni 2010

onsdag

Idag har varit en stressig och vimsig dag. Det började redan tidigare imorse utan att jag visste om det, jag packade nämligen träningsväskan för kvällen och av någon anledning tog jag två olika skor, så nu när jag och Minna äntligen skulle ta och träna lite gick det inte så bra eftersom jag hade en träningsko och en spinningsko, det fick därför bli en promenad istället, väldigt trevligt det med.
Sen har dagen varit allmänt vimsig men den har gått riktigt fort, så nu är jag ledig en dag och då ska jag och Nicole leta lite möbler, ett av vårat gemensamma instresse.
S.J
P.s efter att ha frågat Eve om råd ang. färg på Iphonen blev det den svarta, inte så svår övertalad. Så nu om ni ringer mig svara jag i min nya svarta Iphone hihi .Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar