torsdag 3 juni 2010

onsdag


Onsdagkväll eller ska man kalla det natt och jag är faktiskt ganska slut i kroppen. Jag började dagen med jobb som sedan fortsatte med ett besök i Liljanskogen för en löprunda.
Vårruset är faktiskt riktigt trevligt, speciellt när det avslutats med en mysig picknik med härliga vänner.´
Nu är jag i full gång med förberedelserna inför morgondagens student. Ja man kan faktiskt tro att det är jag som ska fira, men så är ju inte fallet. Jag är ändå spänd till tusen och håller precis på med fotfix. Efter det är det dags för lite skönhetsömn, ska trots ledighet upp kl 06.30 och skjutsa min student till champange frukosten.
Innan jag slutar för kvällen vill jag bara säga: tusen pussar och kramar till min fina Pernilla, lycka till imorgon fina du, jag håller tummarna, love you!

Sov sött nu alla snart är det helg.

S.J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar