måndag 5 april 2010



Jag och Hampus har haft en riktigt mysig dag idag. Det har blivit lunch och lite shopping. För min del blev det ett par runningpants, en rosa munktröja och hårinpackning & scrub från The Body Shop (rekomenderas). Vi passade även på att shoppa loss på apoteket eftersom vi behövde inskaffa solkrämer, resorb och annat bra att ha med på resan.
Hampus har åkt iväg på träning och jag är alldeles för mig själv. Har en del saker jag behöver göra men har bestämt mig för att bara mysa i soffan. Pearl Harbor visades nyss och nu The Notebook , två av mina absoluta favoriter, mer tur kan jag inte ha denna dag.
Veckanstips: Lev i nuet. Jag är själv jätte dålig på det. Men försök att njuta av varende minut trots att det du gör inte är det roligaste. Det finns alltid ett sätt att göra det till något bättre!
S.J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar