söndag 31 januari 2010

söndagskväll

Ännu en helg är snart över och jag är faktiskt mer än nöjd.
Igår var det 30-års fest för Ullis. Under kvällen bjöds det på god mat, en massa trevliga människor, vin och fin sång. Som sagt en mycket bra kväll. (Att jag också fick träffa och pussa lite på Ove var ju flera plus i kanten)
Idag vaknade jag super tidigt och var sådär lagom törstig. Trots det somnade jag om och fick för en gång skull lite sovmorgon.
Sen var det dags att packa träningsväskan och åka till mamma, där det bjöds på en super nyttig lunch. Efter det blev det promenad i det kalla men fina vädret och sedan besök på Friskis & Svettis för KI-Box. (Jag trodde att Ki-Box var någon slags förkortning av kickboxning men så var det ju inte alls. Nej då det var en blandning av Boxning och Kigong, vet ej stavning,. Det var nog bland det underligaste jag varit om, men kul var det.)
Efter passet kom det jag längtat efter så länge, att krypa ner i det nyinköpta bubbelbadet.
Hårinpackning och ansiktsmask gör susen.
Men dagen var trots allt detta inte slut än. Jag mötte sen upp Emma för att dregla lite. Snabba Cash är ett måste.
Nu är jag i alla fall hemma igen och sitter i myskläder, mys mys!

S.J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar