fredag 25 september 2009

Lite ensamt..

är det faktiskt på jobbet. Alla här sover förutom lilla jag. Så nu i min ensamhet sitter jag och läser om vad alla andra gör. När jag kommer till StinaLees sida och ser henne med sitt söta barn börjar jag fundera på barn och då menar jag inte bara lite sisådär utan starkt fundera på hur otroligt underbart det skulle vara att ha barn. Samtidigt som jag tänker på det underbara får jag en obehaglig känsla, nästan som ett stick i magen. Beror det på att jag kanske inte riktigt är redo? Förmodligen är det så, jag är ju trots allt bara 20 år och inte ens i närheten klar med allt jag vill göra! (Men det skulle ju vara skönt med lite mammaledighet)

Appropå ingenting, pratade med min älskling nyss och det blir en ny dator nästa vecka, yes yes yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar