torsdag 14 maj 2009

hunden

Ibland kan det vara spännande att gå på morgonpromenad, idag hittade jag en ensam hund som sprang runt för sig själv, visste inte alls vad jag skulle göra men med några råd från mamma ringde jag 11414, men det tog ju alldeles för lång tid så det fick bli 112, där fick jag prata men en väldigt trevlig man och han sa åt mig att lämna hunden där!! Det kunde jag ju inte gör så med mitt varma hjärta kunde jag inte lämna hunden alldeles ensam. Så jag frågade alla som gick förbi om dom kände igen hunden, men utan resultat. Däremot träffade jag två (fick inga namn) människor som hjälpte mig att ta hunden till vetrinären. Tack snälla ni för hjälpen och hoppas du lilla hund hittar hem.





Snart jobbet igen, sen får jag sova hemma inatt, woho!

Kramar Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar