måndag 30 mars 2009

usel

Men ja!! man kan ju undra vad jag gör om dagarna eftersom jag aldrig skriver. Jag har faktiskt inget bra försvar utan man kan bara konstatera att jag är en usel bloggerska....


Men det har faktiskt hänt en hel del, jag har hunnit med besök till Dalarna, utgång, mys med vänner, lite träning och då menar jag lite, fått ett till jobb så nu kommer det jobbas ännu mer och det betyder ännu mindre skriva, nej nu ska jag skärpa mig... Jag har varit hos en naturläkare och kommit på varför jag mår dåligt, hoppas jag i alla fall, så nu blir det hård ditox framöver (återkommer till det) evelina har kommit hem från thailand brun och med presenter, Let´s dance är nu avklarat, earth hour, tvättat massa i tvättmaskinen, planerat resa med älskling och så mycket mycket mer......

Usch varför är det så tråkigt att handla själv, jag sitter bara här och drar ut på det.. alla bara jobbar :)

Kramar Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar